Friday, February 17, 2012

.::. tEngKu mAhmUd & 7 dULang hAnTaran beRwarnA kuNing .::.


tak tau dari mana nak mulakan cerita....anggaplah ini hanya mainan tidur atau sekadar citer dongengan saje...
5am
"lebih baik kau terima saje lamaran ini demi masa depan kau yang cerah kelak"
"tapi, saya hanya menunggu lamaran dari dia yang saya cinta..." kenapa bukan dia yang datang meminang aku??
"baiklah...tapi majlis ini harus berlangsung sebelum kemangkatan Baginda"
"jika saya tak setuju bagaimana..."

*yang ternyata jelas kelihatan ada 7 dulang hantaran...CINCIN!!!! ya di mana cincin itu jika aku yang di pinang oleh "Tengku Mahmud" sebagai tanda*
"bermakna saya masih boleh menolak pinangan ini secara baik kerana cincin tiada sebagai simbolik kebiasaanya adat melayu"
*masing masing kebingungan...adakah ianya perlu diteruskan atau apa*
530am
sejenak ku tersedar dari tidur malam yang lena.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.