Tuesday, January 18, 2011

kerana hal itu...

~babe..tak sangka la wey kerana hal itu da pulak kita tak bertegur sapa..bagus la sebab sekarang kau dah ada kawan baru..so ada la orang lain selain aku yang sudi dengar permasalahan kau..yang macam selalu kau update status dalam 'mukabuku' kau tue..

~babe..aku tak ada niat pown nak sakit kan hati kau..woiii bukan ke best kalau cite hal kawen2 nie..kan kau jugak yang sibuk selalu cite,share story hal nie dengan aku..aku layan je la bile dah ada yang start dulu...owh tak sangka tibe2 je jd se 'kronik..barah tahap 3'..tak tau la pulak family dia amik serious hal nie..

~babe..kau pon 1 gak apesal duk diam cam patung cendana sambil tersenyum simpul malu2 kt situ..atleast ko cakap la sumting tuk defent diri kau..'makcik saya bukanlah gadis yang dimaksudkan'..tak la sampai brposing kuar lensa kamera..aishhh lau dah cam tu orang ingat diam tanda setujue..

~babe..sampai hati kau cakap aku lidah bercabang..bukan sebab tu je kadang2 aku selalu terasa dengan kata2 kau..kau selalu downkn mood aku tanpa kau sedar..tersentap aku..

~babe..lau aku bersalah kerana hal tu aku minta maaf..eh dlm blog aku nie dia dengar ke..arggh biar la..tak pe aku pun selalu maaf kan kesalahan orang lain sebelum aku tido takut esok tido tak bangun2 kan..

~babe..dah lah lepas ni kau cari la orang lain untuk dengar story2 kau tuhh..kau kan ramai bestfewen selain aku..

~maaf kalau aku telah menyakiti hati kau..walau hati ini terus menangis tapi aku lakukan semua ni sebab rasa cinta pd kawan aku seperti kau..jujur aku pon tak kuasa nak jd penyebab gurauan dengan kau lg..

~aku bangga ada kawan macam kau..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.