Sunday, January 9, 2011

kERanA seMaLAm..haRi iNI daN eSok

~tak tahu dari mana nak mulakan cerita..aku sedar aku bukan yang terbaik sebab itu la aku tak pernah rasa akan kebahagian memiliki cinta dari orang yang bukan mahram ku..
~ya Allah..aku sentiasa di bayangi dengan kisah silam ku..aku terlalu berdosa kerana telah menyerahkan cinta ku pada yang bukan berhak..adakah aku akan dapat kan kembali cinta itu sedangkan aku tahu hanya kepada mu ya Allah seharusnya aku berikan rasa cinta itu...
~salah kah aku untuk mencintai dia..sedangkan aku telah dikurniakan rasa cinta itu..mungkin juga memang salah aku kerana terlalu mempercayai cinta itu sehingga aku lupa siapa diri aku yang sebenarnya...
~kerana semalam hari ini dan esok...masih kah ada ruang cinta ini untuk aku berikan kepada yang sudi menerima diri aku seadanya..aku cuba untuk memperbaiki diri aku..berubah kepada yang terbaik...kerana dulu aku pernah di cintai..sudikah orang itu menerima aku..sudikah aku menerima orang itu..
~sehingga suatu detik aku tidak mengharapkan apa-apa lagi daripada cinta..melainkan aku lebih mempercayai cinta itu jika ada yang sudi menghargai apa itu cinta..
~kerana cinta la aku hidup di dunia..kerana cinta la kadangkala aku lupa untuk berhati-hati tentang cinta..
~aku perempuan dan dia lelaki bergitu juga jika dia lelaki dan aku lah perempuan itu..maka satukan la kami sebagaimana yang telah di takdirkan untuk aku..malah aku tak akan mudah merasa kalah untuk mencari cinta..
~tak kisah la apa warna kulit..yang penting kita punya rasa cinta yang sama..tak kisah la tinggi atau rendah darjat di dunia seseorang tu asalkan biarlah dia lebih mencintai ALLAH YANG MAHA ESA selepas itu barulah dia boleh mencintai aku...
~aku bukan sesiapa...jika aku sudi terima siapa cinta itu..jika cinta itu sudi terima siapa aku..kerana aku serba kekurangan..bimbinglah aku..berikan lah aku kekuatan supaya masih ada cinta lain dari insan yang bergelar kaum adam yang boleh aku percayai lagi..
~maaf kan aku..kerana semalam hari ini dan esok pernah di cintai..mencintai dan saling menyayangi..

~~~~cinta untuk aku~~~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.