Wednesday, November 30, 2011

Jay Bee & myself

****jaybee n myself****

~hurmmm nowoonder la i nk bgtau,just sharing into my sweet note at the moment

~dr alam kanak2x lg aku dibesarkan di jaybee...di waktu usiaku 6thn..my lovely mama terlebih dulu meninggalkan aku kerana Allah swt lebih mengasihi nya..semoga arwah mama berada brsama org2 yg beriman di sisi Allah..al-fatihah~tp aku dikurniakn lg "ibu" penyambung,utk menumpang kasih..well i have 2 mom's now =D alhamdulilah

~starting for my 1st diploma pn graduate kt jaybee jgk..in hotel management n culinary..

~bertemu chenta hati pn kt jaybee jgk...namun apakan daya jodoh kami tak panjang..

~1 jerk yg menarik kt jaybee..ada danga bay in front of kota singapura..dr dekat dah nmpk negara lain..cuma terpisah di antara tambak johor dn lautan danga..

~oh tidak mungkin sesekali utk aku kembali di jaybee..jika aku masih diperlukan disana

.::walau apa pn yg pernah terjadi antara aku dn jaybee..semuanya tetap segar dlm ingatan,yg gembira,sedih,pahit manis kenangan hanyalah menjadi sejarah dlm ranjau kehidupan aku setelah sekian lama

::.Yg baik itu semuanya dtg dr Allah swt..aku seba kekurangan namun tetap bersyukur dgn segala yg aku ada,alhamdulilah...










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.