Sunday, November 27, 2011

To my beloved : "ayah" the precious ♥ & the greatest gift from Allah S.W.T


kepada Ayah ku yang sangat di cintai...

Alhamdulilah..kakak bangga memiliki ayah..kerana..tiada lagi yg paling hebat melainkan ayah..ayah cukup sempurna dimata kakak..Ayah...Terima kasih krn di waktu usia kakak skrg, ayah telah bersusah payah menjaga,mendidik,memberikan sepenuh kasih sayang ayah pd kakak..."a zillion thanx to ayah" terima kasih ayah kerana sentiasa bersabar dalam memberikan kasih sayang,mendidik anak2 ayah yg lain krn kami selalu ingin berebut mendapatkan perhatian ayah..lagi la yg mcm kakak sorg nie..Ayah...Maafkan kakak ya,sekiranya selama ini kakak byk buat ayah susah hati,maafkan kakak ye ayah..krn anak ayah yg s'org ni sangatlah nakal...hehehehe (@_@)Ayah...Kakak selalu berharap akan sentiasa dapat membahagiakan ayah sekadar mana yg kakak termampu buat..maafkan kakak ye ayah jika selama ini terabainya kasih sayang kakak terhadap ayah...kakak nak ayah tau kakak sayang sangat pd ayah..Kalau la ada sesuatu boleh kakak berikan sbg ganti utk membalas segala jasa ayah..kakak akan cari sampai dapat..sampai hujung dunia sekali pn.."Ya Allah,ya Tuhanku..panjangkn la usia ayah sehingga aku puas untuk membalas segala jasa ayah trhadap aku semenjak aku lahir hingga kini..berikanlah kesihatan yg brpanjangan kpd ayah agar aku boleh melihat ayah sentiasa tersenyum gembira..Ya Allah..aku masih memerlukan ayah,berikan lah aku kesempatan masa utk memgembirakan hatinya..membalas segala jasa ayah..Andai kami terpaksa juga berpisah di dunia ini,maka temukanlah semula kami satu keluarga dlm syurgaMu~Firdausi..di akhirat nanti..Ya Allah ya Tuhanku..sesungguhNya dikau Maha mengetahui segalanya..amin..amin'Yarabalamin.." ♥walupn ayah xada fb..dn dia xtau pn yg aku luahkan sgalanya disini..kpd rakan2 ku..sayangilah ayah kita..dan hargaila jasanya selagi hayatnya masih ada..setiap hari adalah hari "dia" walau apa pn gelaran yg diberi..ayah,abah,baba,walid,papa,dady n any man can be a father but tiada ganti selain "ayahku..u are my hero,because end of my name have Binti DOLLAH"..happy father's day"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.