Sunday, November 27, 2011

PART II ~ .:: in the end of love ♥ story "milo suam & nescafe iced" ::.

~kalau korg ada bace "previous note story, kisah chenta milo suam & nescafe iced", inilah penghujung cerita cinta mereka..langit tak selalunya cerah, panas tidak ke petang tp hujan di tengah hari.

~ kini nescafe iced dengan rela hati, walaupun dia tahu hatinya terluka, demi melihat milo suam bahagia, nescafe iced mengundurkan diri. pemergian nescafe iced dikala hatinya pedih, kerana terlewat meluahkan rasa cinta terhadap milo suam.

~apa yg berlaku sebenarnya...adakah kerana milo suam sudah bertemu "chenta hatinya" bagaimana pula terabainya perasaan terhadap nescafe iced. mungkin jua kerana sifat malu nescafe iced meluahkan isi hatinya,lalu milo suam beralih arah pada yg lain.

~kehadiran org baru dalam hidup milo suam..menjarakan lagi perhubungan bersama nescafe iced. dari talian persahabatan langsung kehadiran nescafe iced mula dilupakan oleh milo suam. kemesraan yg terjalin dulu bagaikan sudah tiada erti lagi. adakah benar yg dikhabarkan, rasa chenta antara milo suam & nescafe iced sudah tawar. apatah lagi nescafe iced, rasanya sudah bercampur tawar kerana cairnya iced itu sendiri..maka semakin tawar lah perasaannya terhadap milo suam.

~perpisahan ini mengajar nescafe iced untuk jadi lebih tabah. bukan ini yang pertama cintanya hambar, tapi nescafe iced tetap hulurkan doa restu kepada milo suam semoga jodohnya berkekalan.

~nescafe iced mulakan kembali hidupnya yang baru, dalam suasana yang baru, bersama rakan rakan yang baru, mana mungkin juga kali ini cinta sejati berpihak jua pada nescafe iced. walaupun perih pedih dihati..nescafe iced tetap mencuba agar hidupnya kembali ceria dan tidak tawar seperti sebelumnya.

~forever and ever milo suam ♥ nescafe iced
~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.