Sunday, April 1, 2012

♥biar dia tahu...saya tak kisah♥

biar dia salah sangka...biar dia salah anggap...biar dia salah menduga...biar dia tahu yang buruk sebelum mengharap yang baik baik...

kalau dia ikhlas...dia akan sedia menerima kekurangan yang ada dari hanya mengharap yang baik dan sempurna...

apa guna menghabiskan masa menunjukan kebaikan...bila dia tidak boleh menerima kelemahan dan kekurangan...biar dia tahu saya yang tak pandai itu...saya tak pandai ini...

biar dia tahu...saya mungkin tak dapat memenuhi "expectation" dia yang tinggi melangit itu supaya mengharapkan saya memahami tugasan dia...biar dia juga harus tahu saya pernah punya masa lalu...namun saya masih punya masa hadapan...

biar dia tahu...biar dia boleh buat keputusan supaya dia tidak rasa tertipu...supaya dia tak menyesal kelak...

so...tak kisahlah...ada jodoh mesti ada juga kan!!!..."i trust he more"...

saya lebih "prefered" dilihat sebagai diri saya yang tak sempurna...

"i'm not perfect but i am happy just the way i'm"...

biarlah dia tahu saya yang tidak tahu itu...tidak tahu ini...dari dia melihat saje kesempurnaan tulus saya yang kononnya maha baik sedangkan saya hanya insan yang lemah mengharapkan sebalik kekuatan dia untuk menyayangi diri saya seadanya...

"i'm glad to be me...even it's look too hard to be me... =)

untuk dia yang bernama "TULGI"...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.