Thursday, April 19, 2012


"...untuk bakal suami ku dan si pemilik tulang rusuk kiri ..."

aku tidak meminta rumah yang besar, aku tidak meminta kereta yang mewah, aku tidak meminta rantai emas berlian permata yang indah, aku tidak meminta wang yang banyak dan aku tidaklah mendambakan kehidupan yang serba serbi mewah...cukuplah hanya sekadar dengan bersederhana sahaja, tetapi izinkan aku hanya ingin meminta sesuatu dari mu...maka bimbinglah aku dalam mendapatkan redha syurga-Nya sebagai isteri yang solehah dan menjadikan aku di setiap kerinduan kasih sayang dalam dakapan mu... kerana ...

tiada hadiah yang lebih istimewa...bila hadirnya awak dalamhidup saya...tiada hadiah yang lebih istimewa bila awak nikahi saya dan yang menjadikan segalanya lebih istimewa bila saya jadi milik awak yang sah wahai pemilik tulang rusuk kiri ku...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.